joi, 8 iulie 2010

Intamplari si ganduri #2

Ieri am muncit foarte mult. Casa asta in care ne mutam a fost foarte murdara. Dar nu in sensul ca am frecat mult la o pata, ci totul avea cate o pata care se lua imediat. Dar absolut tot era murdar cu ceva care daca dadeai o data cu carpa gata, era curat. Nu inteleg de ce lumea nu curata ceva ce se poate lua usor. Mai degraba lasi ceva ce se ia greu. Poate aici e o alta logica. Lumea e foarte tacuta, nesociabila, si aici te lovesti de o groaza de hartii. Azi am fost la Politie ca sa fim legali, cu acte in regula. Mare noroc am avut cu patru personae de aici (L, R, A, V). Fiecare ne ajuta in felul lui. E bine sa ajuti. Si eu ajutam, doar ca aici nu prea am cu ce sa mai imi ajut apropiatii. Poate mai tarziu cu un banut ceva, cu o invitatie, dar deocamdata cu nimic. Aici am pofta de toate, mai ales de fructe. Daca in Romania abia ma atingeam de dulciuri si fructe, aici mor dupa ele. Mai ales dupa placintele la cuptor. Au niste placintele tare bune.

Niciun comentariu: