joi, 5 martie 2009

Sa zicem… am o firma… bunicica asa… produce, normal, datorita oamenilor care fac parte din ea, adica angajatii, dar daca tot e criza, sa ii speriem pe angajati ca nu platesc clientii, bine… clientii importanti platesc, dar vedeti voi… firmele astea mai mici nu platesc si na, sunt multe, si creste suma… dar tre sa ii servim in continuare prompt pentru a nu ii pierde… chiar daca nu platesc… mai bine stiti ce fac? dau un om afara care oricum nu face mare lucru si o pun pe gagica’mea sa faca treaba ei ca sa se duca banii tot in familie… ce daca mi-a zis ca face asta gratis de acasa si imi multumeste pentru ajutorul acordat ca am angajat-o si acum o dau afara? Lasa… ii taiem accesu’, “imi pare rau ca s-a intamplat asa… e criza… nu avem bani sa te platim…”… ”nu… stai linistit… eu iti multumesc ca m-ai ajutat la nevoie si m-ai mintit ca o sa investesti timp in mine” .. bullshit.. Cand esti amabil si arati ca poti si faci asta pe gratis ca sa demonstrezi de ce esti in stare, nu e bine, ca esti luat drept fraier si aia “raii” profita de tine. Oricum cand te angajezi nu tie ti se face o favoare ca te-a angajat, tu ii faci lui o favoare ca datorita tie, lui ii merge firma bine si ii aduci profit chiar daca el e atat de varza ca nici nu stie sa si-o managerieze cum trebuie… Dar macar cei din exterior sa il vada bine si sa ii convinga ca are pula mare (nici pe departe..)si aia cu pulile mai mici il pupa-n cur de fiecare data cand scoate un cuvintel pe gurita aia a lui emotionata si frustrata. Asa ca domnule director, daaaaa-te-n pula mea!

Niciun comentariu: