miercuri, 24 iunie 2009

..corporatii..

Ce faci cand te duci intr-un supermarket si iti faci cumparaturile si observi ca iei anumite produse la oferte, dar la casele de marcat sunt taxate ca ne-oferte, sau ca pretul de pe raft e total diferit de cel de la casa (in special cu mai mult)? Taci sau nu observi,ca doar nu ramai sa te certi pentru 50 de bani sau 1 leu. Eu ma cert. Ce cacat? Cati oameni accepta asta doar "ca sa nu se faca de ras"? Iar ei isi bat joc de noi. Spre exemplu, multe produse sunt amarate, stricate, iar noi din cauza ca nu avem din ce sa alegem, alegem din cele amarate. Si cine iese in castig? Normal ca ei: isi vand produsele bune si produsele chicioase la acelasi pret. Iar noi ca prostii acceptam, ce dracu' sa face.

Mi-am facut odata abonament Campus la Vodafone. Am fost la sediu si am depus actele. Luna viitoare trebuia sa profit de oferta. Dupa doua luni, tot plateam acelasi abonament. I-am sunat. Mi-au zis ca nu se intelegea CNP-ul si incepe don'soara sa imi explice ca trebuie sa ma duc cu actele din nou si cu ce fel de cate sa ma duc. Acelasi cacat care-l facusem. Am luat-o la pula si i-am explicat ca stiu si eu ce trebuie sa fac, dar atata timp cat ei ma suna din 5 in 5 minute ca a expirat perioada de plata a facturii si trebuie sa ma duc sa o platesc, asa ma putea suna sa imi explice ca nu se intelege CNP-ul si sa-l comunic, in loc sa le virez eu cate 2 dolari lunar in cont. Cati or mai fi patit ca mine?

Te duci la interviuri. Te iau la intrebari prostesti la care nu te-ai gandit niciodata. Vrei sa vezi ca sunt in stare de ceva? Ofera-mi in pula mea un training si o sa vezi ce randamente dau. Nu! Ca doar nu o sa investeasca in tine ca apoi sa vada ca nu poti. Nu cred ca o sa existe cineva care sa nu dea randamente. Poate unu neghiob de care ti-ai da seama cum deschide gura. Dar asa iti dai seama ca nu pot sa dau randament doar din simpla intrebare cum ma vad peste enspe' ani? Ok!

Depindem de EI! Si multi dintre NOI inghitim! Uneori oferim placere cand inghitim.

Niciun comentariu: