joi, 17 septembrie 2009

Pe toţi Sfinţii!

Eu înţeleg că atunci când lucrezi într-o instituţie tre să te conformezi şi să faci aşa încât să îi fie bine, că dacă instituţiei îi e bine, şi ţie îţi e bine, dar hai totuşi să fim şi oameni. Nu zice nimeni să dai informaţii în plus, faţă de ce eşti întrebat, că atunci când eşti zgârcit cu cuvintele e în avantajul tău, dar hai să nu minţim, sau dacă am zis un lucru şi se schimbă între timp, măcar să afle şi prostu' că s-a greşit.
Atâta timp cât te duci la un examen şi îţi alegi tema din ce vrei să fi întrebat, de ce se face departajarea după tema care ţi-ai ales-o? Cu ce eşti tu de vină că unele sunt mai grele sau mai uşoare atâta timp cât sunt acolo? Nu tu le-ai pus. Nu tre să se dea notă din ce ţi-ai ales, ci cum ai răspuns la întrebarea din tema care ţi-ai ales-o.
Cum pula mea aduci oameni care au terminat ASE-ul la un program de master tehnic, tehnic în adevăratul sens al cuvântului, care aparţine de POLITEHNICĂ? Poate că din cauză că studentele politehniste nu pot suge pula la boşorogii care încă se mai învârt prin UPB, nu-i aşa domnule preşedinte Alma Mater?
Din UPB ies "inginerii lu' Peşte, care ne fac de râs", "să nu spui că ţi-am fost profesor", "dar nu vrei totuşi să vii la masterul nostru" că e mai cu trei coaie? Păi cum mă-ta să vin să pup ce tu ai căcat?
Aaa, şi vă mulţumim că ne faceţi o favoare suplimentînd locurile de master, având în vedere că ni i-aţi băgat şi pe cei cu 4 ani terminaţi pe locurile noastre, de 5 ani, deşi iniţial aveau program de master separat, că doar nu se comparau cu ditamai inginerii ca noi.

Niciun comentariu: