joi, 3 septembrie 2009

Rabdare.

Astept ziua aia in care o sa faci ce vreau si eu, o sa faci simtind ca vreau eu, trecind peste toti si toate, fara cuvinte "imbarligare", "manipulare", "victima", "impunere". Inca mai astept!
Inca astept ziua in care vei observa cand ceva nu-mi place, cand iti fac un semn discret si tu vei intelege totul din el, cand o sa avem momente de telepatie, cand o sa refuzi lumea in schimbul refuzului atribuit mai bine mie. Inca astept!
Astept sa zici ca vrei sa fi cu mine, ca vrei sa glumesti cu mine, ca vrei sa-mi impartasesti lucruri frumoase si grave tie, ca renunti la tot pentru mine.
Astept sa apreciezi ce fac eu pentru tine, astept sa apreciezi asa cum apreciez eu prin fapte ce faci tu pentru mine. Astept sa imi arati ca ma iubesti, nu numai sa mi-o spui. Astept!
E trist sa vezi ca eu pot face toate astea pentru tine, si e trist ca eu inca mai astept asta de la tine.
E trist ca tu nu vezi ca eu nu ma simt bine si consideri ca ma prefac.
Nu stiu cat mai pot astepta. Imi bag pula!

Niciun comentariu: