miercuri, 10 martie 2010

mor mor mor- mormoni

De ce toata lumea se baga?! Daca nu a iesit dracu in persoana pe pamant, de ce vor oamenii sa fie ei ai dracu?! Ca sa nu cada de fraieri?! Pentru ce? Ca nu stiu ei sa intrebe?! Aaaa... altii trebuiau sa spuna, nu sa intrebe ei. Mi se pare normal, e bine sa fi victima si sa zici dupa ca tu nu ai gresit cu nimic.
Sunt furioasa, nu mai suport pe nimeni. Nu stie nimeni sa-si pastreze limitele, sa stie pana unde e curtea lor, camera lor, presul lor, telecomanda lor, unoeri chiar si chilotii lor.
Toata lumea vrea sa fie prietena cu toata lumea, dar uitam sa ii respectam de cele mai multe ori:
Zambesc frumos in fata, dar dupa ma adresez cu "aia".
Spundem ca suntem prietene dar dupa ne scuzam cu "nu toata lumea trebuie sa te placa".
Tipi la mine si dupa imi zici ca erai nervos si uiti de "scuze".
Ma obosesc fizic si dupa uiti de "multumesc" ca na, imi apartine si mie dupa spusele tale, dar mai tarziu ma iei cu "bine ati venit la mine".
Spui ca "ramane intre noi", dar omiti faptul ca ceilalti sunt prosti si te dau de gol ca le-ai spus ce ramasese intre noi.
NU SUNT OBLIGATA SA SPUN CUIVA CEVA DACA EU NU VREAU SAU DACA NU SUNT IN MASURA! Te iei de mine pentru asta, nu de altii care se invart pe langa mine si nu au nici o treaba! Eu nu trag de maneca pentru a auzi mai tarziu ca X-ulescu nu mai are cuvant. Eu nu ma mai cert cu nimeni pentru Y. Sa faca z-urile in cauza asta!
Eu vreau sa traiesc in pace si sa nu mai fiu fututa si muita atat in fata cat si in spate (figurativ vorbind).
Aveti viata, vedeti-va oamenilor de ea. Daca va bagati aiurea peste altii inseamna ca va plictisiti, o sa va plang de mila cand iesiti la pensie, mai frumos e ca eu nu o sa fiu acolo. Asta incerc sa evit: SA NU MAI FIU ACOLO!
Traieste viata ta, nu pe a altuia. Lasa-l pe el sa faca asta ca sunt sigura ca ii place!

Niciun comentariu: