joi, 8 iulie 2010

Daca Domnul ne-a dat gura...

Aaaaaa!!! Uneori imi vin in cap multe ganduri, sentimente, frustrari, si toate relele care au dus la o maturizare si la o logica pe care mi-am format-o. Stiu ca o sa aiba o rezolvare mai tarziu toate astea, stiu ca fiecare o sa capete ceea ce merita, dar uneori stau si ma gandesc daca se merita sa mai imi umplu capul cu toate astea. Chiar nu pot uita?! Cred ca as putea uita daca si ceilalti s-ar schimba.

Doamne, cum poti trai ca om, gandindu-te ca doar tu ai dreptate, ca si cand tu ai fi Atotputernicul pe Pamant?! Toti gresim, dar e bine sa stim cand am facut asta si sa indreptam situatia. Daca o lasi asa o sa mai faci si a doua oara, si nu stiu daca mai suporta careva. Cel putin eu una nu sunt la a doua greseala a aceleasi persoane, si a n-a oara o s-o fut in gura (cu gandul doar, ca din partea mea exista un anumit respect, pe care ma bucur ca-l posed).

Niciun comentariu: