joi, 8 iulie 2010

Intamplari si ganduri #1

E a 7-ea zi aici si as vrea ca toate sa se rezolve batand din palme. Aseara am visat foarte urat, ai mei aflasera totul si ceilalti incercau sa ma desparta de Iepure. Imi amintesc toate intamplarile pentru care am fost nevoita sa vin aici. Incerc sa uit ca sa nu ma mai imi umplu sufletul de negativism. E destul de greu. Tot trebuie sa ma mai lovesc de ele cumva. Incepe sa mi se faca dor, dar incerc sa imi ocup timpul ca sa uit. E greu sa-ti fie dor, si sa nu poti avea contact fizic. Am noroc cu Iepurele, desi uneori il bat la cap, dar trebuie sa ma suporte ca doar noi doi suntem. Azi ne ducem sa facem curat in casa, cel putin asa ne-am propus. Iepurele inca doarme, s-a culcat la 3.30, din cauza ca a dormit la pranz. E deja 9.45. Trebuie sa ne facem un program sa ne culcam mai devreme ca sa nu avem apoi probleme cu trezirea cand o sa avem joburi.

Niciun comentariu: