vineri, 23 iulie 2010

Three fingers

Anul trecut, in vara, am baut pentru prima data tequila si.... mi-a placut! Acum am cu cine bea tequila, si imi place! E foarte buna! O iei repede si mai tarziu simti efectul, ceea ce nu e bine :)). De aceea trebuie sa stii de la inceput acest lucru.

Am inceput sa cunosc lume, e foarte placut, mai ales din punctul de vedere al natiei, ca nu sunt finlandezi, ceea ce ii face automat mai prietenosi, pana si ei se lauda cu asta ("we are friendly because we are not finnish people").

Aici a inceput sa se intunece de la 11 p.m. . Inca mai sunt tantari, si sunt niste tantari mai nesimtiti ca purecii.

Am vrut sa scriu asta de la inceput, dar scriu acum la sfarsit: abia astept sa vina prietenii mei (si rudele sunt prietenii mei) sa bem o tequila impreuna!!!

Niciun comentariu: